lien de telechargement: CLICK ICI 1-Argumentatif1 : La télévision, avantages et inconvénients 2-Argumentatif2 : Contre la peine de mort 3-Argumentatif3 : Pour la protection de la nature 4-Argumentatif4 : Pour le progrès technique 5-Argumentatif5 : Les élections et les jeunes 6-Argumentatif6 : Internet et les nouveaux moyens de communication 7-Argumentatif7 : Les nouvelles technologies de communication 8-Argumentatif8 : La solitude 9-Argumentatif9 : La musique et les jeunes 10-Argumentatif10 : La violence à l’école 11-Argumentatif 11 : Contre les guérisseurs 12-Argumentatif 12 : Pour le sport 13-Argumentatif 13 : Le port de l'uniforme à l'école 14-Argumentatif14 : Les nouvelles technologies de l'information 15-Argumentatif15 : Faire souffrir un condamné 16-Argumentatif16 : La beauté et l'intelligence
اربعة مفتايح من اجل تسريع مدونتك على بلوجر لعل من الامور التي تساهم في زيادة عدد زوار اي موقع هو سرعة هذا الاخير في التصفح ، فمدونة بطيئة هذا يزعج زوار مدونتك بالإضافة إلى انه لن تحصد زيارات عديدة من محرك البحث جوجل ذلك لأنه ببساطة مدونتك لن تحبها جوجل ، لهذا عند تفكيرك في إنشاء مدونة بل وتركيب اي قالب عليها ، يجب ان تفكر في نقاط اساسية ساقسمها في هذه التدوينة إلى عدة نقاط ، من اجل تحسين سرعة تصفح المدونة وبالتالي كسب زائر وفي لمدونتك بل وكسب حب محركات البحث من جوجل . إن سرعة تصفح المدونة تتدخل فيه عدة عوامل وهي : ضغط اكواد CSS من الامور التي لاينتبه إليها اغلب المدونين هي اكواد css فاغلب المدونين يبالغون في تجميل المدونة بعدة كواد css لكن على حساب سرعة تصفح المدونة ، فكلما اكثرت من وضع اكواد css كلما زاد وقت تصفح المدونة ببعض الثواني، لهذا من الافضل تقليل اكواد css والإحتفاظ بالضرورية منهافقط ، بل وكذلك ضغط اكواد css الموجودة في المدونة من خلال بعض المواقع التي تقدم مثل هذه الخدمات كموقع css drive الذي يقدم خدمة css...
New social network Tsu believes it can get you excited about seeing advertisements. (Seriously!) That’s because Tsu, which launched on Tuesday with a $7 million investment led by Sancus Capital Prive, is splitting its ad revenue with users, paying them for actively posting on the platform and inviting their friends to join, too. New York-based Tsu, which looks a lot like Facebook at first glance, only takes 10 percent of the ad revenue it generates, passing the other 90 percent back to users, according to founder Sebastian Sobczak. All the ad revenue Tsu makes in one day, for example, is distributed to users based on how many organic post-views they get during that 24-hour period. The more views and engagement you generate as a user, the larger portion of the pie you get. This breakdown certainly benefits the site’s most popular users (i.e. celebrities), but there are other ways to make money, too. Smaller percentages of this revenue pie are also used as incentive for peop...
Commentaires
Enregistrer un commentaire